Preloader
Preloader

A new BlackHelmet is born!

… asa cum incepe fiecare poveste: cu examenul pentru categoria A. Printre toti candidatii plini de emotii, un singur BlackHelmet care merge la sigur. Click pe titlu pentru a vedea filmarea.

Related posts

12 thoughts on “A new BlackHelmet is born!

  1. E.
    18/05/2011 at 3:23 pm - Reply

    asta e tot?! ….

    1. Alex
      18/05/2011 at 5:46 pm - Reply

      eu am filmat si de-asta raspund eu: am taiat din filmulet opturile, ca erau multe si e plictisitor sa te tot uiti la ele… dar in rest, cam asta e poligonul 🙂

  2. Alexa
    18/05/2011 at 4:16 pm - Reply

    Felicitari si sa ii fie intr-un ceas bun. Au mai schimbat cate ceva la proba din poligon, vad..

    1. Alex
      18/05/2011 at 5:48 pm - Reply

      O sa intre si el, Andu, mai tarziu sa iti multumeasca pentru urari. Proba s-a mai schimbat, in sensul ca au modificat putin traseul si au incadrat opturile de jaloane, s-au inspirat cred dupa poligoanele din alte tari.

      1. Alexa
        18/05/2011 at 8:44 pm - Reply

        mdap. n-am bunghit pentru ce anume au mai trantit si a doua linie dreapta.. da’ am renuntat sa ii mai inteleg.

  3. E.
    18/05/2011 at 8:24 pm - Reply

    Daca asta e tot atunci cei care au “gandit” astfel examenul pentru permis moto sunt niste incompetenti. Ei nu stiu ca atunci cand un motociclist iese in trafic acolo gaseste miscare? Sunt masini (soferi care se gandesc sa schimbe banda fara sa mai semnalizeze), autobuze, tramvaie, pietoni… oameni care traverseaza strada in fuga prin loc nepermis. La astea nu s-au gandit?! Ei pun niste jaloane si hai! treci printre ele. Dar jaloanele nu se misca, unde le pui acolo raman; pe cand pe strada totul e in miscare. Si te mai intrebi de ce sunt atatea accidente in care sunt implicati motociclisti ….

    1. Alexa
      18/05/2011 at 8:51 pm - Reply

      e adevarat ca permisul cat. A se ia destul de usor, din punctul asta de vedere. dar la mijloc mai e si responsabilitatea pilotului: vrea sau nu sa invete sa isi controleze animalul de sub el.

  4. E.
    18/05/2011 at 9:00 pm - Reply

    Ar trebui modificat modul de acordare a permiselor cat.A. In timpul cursurilor este necesar sa iesi in trafic, sa te familiarizezi cu toata nebunia de pe strazi. Sa stii la ce sa te astepti.

    1. Alexa
      18/05/2011 at 9:22 pm - Reply

      Da. Cred ca in mintea lor a fost si a ramas ideea ca A-ul ti-l iei concomitent sau DUPA ce iti iei B-ul. Nu stiu altii cum sunt, dar la noi toata lumea are B-ul (sau exista asteptarea asta), nu A-ul.
      Astfel incat chestiunea cu “obisnuinta traficului” este rezolvata de experienta masinii (nu sari sa imi spui ca nu e acelasi lucru. :). n-am masina, dar presupun si eu ca se conduce altfel decat un motor).

  5. Alex
    18/05/2011 at 9:58 pm - Reply

    A doua linie dreapta din poligon este de fapt evitare de obstacol… se fac doua evitari de obstacol, una la 30 km/h alta la 50 km/h (sau asa ar trebui sa fie, nu sta nimeni cu radarul sa verifice).

    Referitor la chestia cu examenul… asa este, la noi examenul este cam degeaba. Cand am facut eu scoala am fost surprins ca totul se rezuma la “sa inveti sa faci poligonul” si nu are nimic legatura cu ce se intampla in trafic. 99% din motocicletele de scoala nu au oglinzi, nu apuci sa te inveti cu ele din scoala. Sunt multe situatii din trafic pe care nu le inveti la scoala ci live, pe strada.

    Ma gandeam odata la cei care isi luau permisul de A fara sa aiba B-ul, aia sunt mancati pe strada, carne de tun.

    Examenul se dadea acum cateva zeci de ani si in oras, cu politistul pasager. Dar s-au accidentat prea multi politisti si au renuntat la practica asta. In afara de asta, in prezent examenul e un pic modificat fata de cum se dadea acum cativa ani: s-a introdus evitarea de obstacol… macar atat.

    Mai e pana sa avem si noi examene ca in Germania sau Australia… 😉

  6. Alexa
    19/05/2011 at 2:07 am - Reply

    E adevarat, repet: carnetul se obtine destul de usor la noi (vorbesc de A). Dar mai sunt la mijloc si altele; nu trebuie sa te oblige legea sa inveti lucruri, poti sa alegi sa nu fii o victima sigura (carne de tun cum spui tu, Alex). Auzisem – la vremea cand am facut eu scoala (adica acum 5 ani) – ca MotoTT de exemplu aveau o o”programa” destul de complexa, apropo de ceea ce invata viitorul pilot. Dupa aia.. intrebi, vorbesti, nu iesi singur si, mai ales, nu te dai zmeu. Poate ca ar fi potrivita o lege care sa impuna un program mai complex la scolile moto, nu doar poligonul ala – asa cum era.
    Eu nu am B-ul; cand am iesit in trafic eram .. cu mintile incrucisate. Abia invatasem sa ii dau a 2-a in scoala. Dar a functionat experienta capatata in multi ani de mers ca pasager. Si prietenii, care au iesit cu mine, care mi-au tinut spatele. Si care mi-au ridicat motorul cand l-am trantit la primul drum :)).

  7. Alex
    19/05/2011 at 9:31 am - Reply

    Dar ce te faci cu unul fara nici o categorie de permis, care nici nu are prieteni cu motoare si nici nu cunoaste prea multe in domeniu? El ia de buna scoala moto ca fiind o scoala care sa te invete ceva. Despre astia spun ca sunt carne de tun. By default ar trebui sa fie obligatorii cursurile extinse pe care le fac spre exemplu MotoTT si Follow Me, fiindca in rest la poligon cand te duci ca incepator instructorul iti spune: “ia si tu o mobra si fa opturi” si asta e cam tot.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ADRESĂ

București

TELEFON

0785-877-346

EMAIL US
blackhelmetsrc@gmail.com
Copyright © 2019 BlackHelmets. All Rights Reserved.
To top